::: پس از مرگ بر سر گورم بیا :::


دل خسته

هر گاه کسی را دیدی که شبیه من بود مرا بیاد بیاور

 

هر گاه پرستوی بال و پر شکسته ای را دیدی مرا بیاد بیاور

هر گاه شعری زیبا اما غم انگیز شنیدی مرا بیاد بیاور

               :: پس از مرگ بر سر گورم بیا ::

اما مبادا از گورستان شهر وحشت کنی

زیرا آنجا  زیر خروارها خاک چشمانی قهوه ای رنگ در انتظار بیهوده ای خاموش است

              :: س از مرگ بر سر گورم بیا ::

اما مبادا برای من اشک بریزی زیرا روح من. جسم من

در زیر خروارها خاک خواهد لرزید خاک سر گور مرا در سینه ات بفشار

تا تش قلب تو را احساس کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 18:16 توسط فراری| |


Power By: LoxBlog.Com